Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

 Stroški dostave:

  • Stroški pošiljanja 2,95 eur.

Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljenih cenah.

Cene so izražene v evrih. Cena posamezne knjige je v predmaročilu 13,99 eur, od dne izida knjige pa 16,99 eur.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.mrzlakava.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dostava

Knjige odpošljemo v roku petih delavnih dni.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije, v kolikor ste ob nakupu izbrali dostavo s Pošto Slovenije.

Osebni prevzem

Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.

Plačila

Plačevanje blaga po povzetju. DDV ni obračunan po 1. odstavku 94. člena z DDV-1

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam to nemudoma sporočite po e-pošti.

Postopek nakupa

Na linku http://mrzlakava.si/izdelek/komu-je-medved-spekel-pecivo/ vnesete podatke in oddate naročilo.

Vračila blaga

V primeru poškodovane knjige (s strani tiskarne ali pri pošiljanju) nas lahko obvestite po naslovu: kramar.kaja@gmail.com, kjer se bomo dogovorili za zamenjavo. Poštnina bo brezplačna.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko strani kramar.kaja@gmail.com lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte kramar.kaja@gmail.com. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 delovnih dneh. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.mrzlakava.si v celoti ostali v lasti Mrzla kava, Kaja Kramar – samozaložnica in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Osebni podatki se izbrišejo, ko je naročilo oddano. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).

Vaši osebni podatki bodo predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot ste ga podali, tudi kadarkoli prekličete. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo. V zvezi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do dostopa do podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«), pravico do omejitve obdelave, pravico do ugovora ter pravico do prenosljivosti podatkov. Za uveljavljanje prej omenjenih pravic oz. morebitnih pritožb Vas prosimo, da se obrnete na kramar.kaja@gmail.com.  Če menite, da obdelava osebnih podatkov krši določila na področju varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo tudi pri Informacijskemu pooblaščencu. Podatki se hranijo do vašega preklica oz. dokler je potrebno, da se doseže namen, zaradi katerega so podatki zbrani ter po tem izbrišejo oziroma  uničijo.

Obvezujem se, da bom podatke obdelovala in varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili Uredbe (EU) 2016/679.

Splošno

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV.

Mrzla kava – Kaja Kramar skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Mrzla kava, kakor tudi splošnih pogojev.

Prosim, upoštevajte avtorske pravice.

Pritožbe in spori

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova kramar.kaja@gmail.com  Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V petih delovnih dneh vam pošljemo potrdilo, da smo prejeli pritožbo, sporočili kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 30.10.2020

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izdelek se zamenja.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na predmetu ali

– predmet z napako zamenja z novim brezhibnim predmetom ali

– vrne plačani znesek.

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

ZADNJA SPREMEMBA: 30.10.2020